Aquestes Condicions Generals de Venda:
- Regulen la relació contractual d’adquisició dels productes disponibles a la tenda online Saüc Botiga.
- Regeixen exclusivament les relacions contractuals entre qualsevol usuari d’aquesta web (d’ara endavant “Client ”) i la venedora i propietària de www.saucbotiga.cat, Natàlia Agramunt Alsina, NIF 46728801T, (d’ara endavant “Saüc Botiga“).
En fer una comanda al web de Saüc Botiga, com a Client estàs acceptant aquestes Condiciones Generals de Venda, vigents el dia en que realitzis la corresponent comanda.
Índex
1. Productes
Tots els productes disponibles a Saüc Botiga estan degudament descrits, i estem sempre a la teva disposició per resoldre qualsevol dubte que tinguis sobre ells. Només ens has d’escriure la teva consulta al correu hola@saucbotiga.cat.
Les imatges, il·lustracions i descripcions dels productes del nostre web, son orientatius i no ens comprometen de cap manera. Por exemple, els colors poden variar en funció de la llum i el flash.
Si per qualsevol motiu, en el moment de realitzar la comanda, no tinguéssim algun dels productes en estoc, contactarem amb tu el més aviat possible per comunicar-te quan te’l podrem enviar. En aquest cas, si no vols esperar, pots demanar-nos la devolució de l’import que hagis abonat pel producte, escrivint-nos un email a hola@saucbotiga.cat. Te enviarem la resta de productes que hagis demanat dins del termini habitual d’enviaments.
Si es donés el cas que algun dels productes de la teva comanda, una cop facturat, no estigués disponible permanentment, t’abonaríem l’import equivalent al producte en qüestió.
2. Comandes
Per fer una comanda a Saüc Botiga, has de tenir com a mínim 18 anys.
Al finalitzar la compra, t’enviarem la confirmació por correu electrònic amb el número de referència de la comanda, amb tots els detalls i la factura electrònica.
Tingues en compte que no començarem a processar la comanda fins que no haguem rebut l’import corresponent al nostre compte bancari. Per més informació veure l’apartat “formes de pagament”.
T’enviarem la factura electrònica al email que ens facilitis a l’hora de realitzar la comanda. No t’enviarem la factura impresa junt amb la comanda si no ens ho demanes expressament per escrit als comentaris de la comanda amb la fi d’estalviar processos innecessaris.
En el procés de compra de cada comanda, s’afegirà una despesa fixe en concepte de despeses d’enviament que inclou la gestió de la comanda, l’embalatge i l’enviament des de la nostra botiga. (En els següents apartats detallem tota l’informació.)
3. Preus
Els preus aplicables a cada producte, son els que apareixen a la tenda online Saüc Botiga en el moment que facis la comanda i els mateixos preus que tenim a la botiga física.
Tots els preus de la tenda online Saüc Botiga estan detallats en EUROS i inclouen l’IVA (Impost sobre el Valor Afegit).
4. Enviaments
Tots els enviaments es realitzen des de Barcelona, i les comandes surten de la nostra botiga física sobre les 14:00, dels dilluns, dimecres i divendres. Exceptuant dies festius a Barcelona i a Espanya, i en períodes excepcionals com vacances d’estiu, amb previ avís a les pàgines de la botiga online.
*Per exemple, si fas una comanda després de les 14:00 d’un dilluns, la comanda no sortirà fins el següent dimecres a les 14:00 dia laborable.
En el cas que no estigui disponible quan el transportista estigui entregant el teu paquet, el repartidor farà un segon intent d’entrega sense aplicar cap cost addicional. Però, si l’entrega no s’ha pogut realitzar amb èxit degut a la teva absència i fos necessària una tercera entrega, hi haurà un recàrrec de 4 euros que hauràs d’abonar abans que se t’entregui la comanda.
Despeses i terminis d’enviament
*Per comandes superiors 60 euros, les despeses d’enviament son gratuïtes (excepte per a Balears, que seran gratuïtes a partir de 90 euros) i el paquet s’entregarà en un termini de 24 a 72 hores.
Les comandes estan subjectes a les següents despeses d’enviament:
- Península Estàndard*: 4,99 Euros
- Península Exprés*: 6,99 Euros
- Barcelona ciutat: 3 Euros
- Balears: 11 Euros
I els terminis d’entrega son els següents:
- Península Estàndard*: 24 – 72 hores
- Península Exprés*: 24 hores
- Barcelona ciutat: 24 – 72 hores
- Balears: 24 – 72 hores
Aquests terminis no tenen en compte els caps de setmana ni festius. Les despeses d’enviament sempre inclouen IVA, però no inclouen cap altre impost, aranzel o taxa extra.
* Si desitges rebre la comanda a Canarias, Ceuta, Melilla, Andorra, Gibraltar o en qualsevol altre país de la Unió Europea, de moment, has de contactar amb nosaltres a hola@saucbotiga.cat i t’informarem de les despeses i terminis d’entrega corresponents.
* Els enviaments a Canarias, Ceuta, Melilla, Andorra i Gibraltar tenen un cost per control duaner (DUA) que haurà d’abonar íntegrament el Client . El cost dependrà del total de la comanda, però acostuma a ser al voltant dels 15 euros.
* Si el lloc d’entrega es considerés zona conflictiva, la companyia de transports es podrà abstenir de fer el lliurament a domicili. En aquest cas el paquet s’entregarà a l’oficina de repartiment més propera i el client haurà de passar passar personalment a recollir el paquet.
Endarreriment i errors a l’entrega
Si hi ha un endarreriment a l’entrega de la comanda, si us plau, posa’t en contacte amb nosaltres el més aviat possible a hola@saucbotiga.cat. No ens fem responsables de les demores o problemes ocasionats per l’empresa de transport.
Es molt important que, com a Client , indiquis correctament l’adreça d’enviament/entrega durant el procés de compra. Insistim especialment en que revisis que no hi hagi erros en el codi postal i la resta de l’adreça.
Si no has aportat totes les dades necessàries per localitzar l’adreça correcta, Saüc Botiga, no es fa responsable dels possibles errors en l’entrega. Seràs tu, com a Client, qui correrà a càrrec de les despeses addicionals d’enviament que poden ocasionar-se.
5. Devolucions
Com a Client de Saüc Botiga, tens dret a la desestimació de la teva comanda en un termini màxim de 14 dies naturals des de que rebis el paquet sense necessitat de justificació i sense penalització econòmica per part nostra.
El dret de desestimació es pot exercir sempre i quan l’article o els articles en qüestió no hagin estat utilitzats pel Client, estiguin en perfecte estat i es torni amb l’embalatge i etiquetes originals (inclòs precinte, instruccions i accesoris).
La devolució a de fer-se utilitzant la mateixa caixa que vas rebre en l’entrega o, si no hi és, en algun format similar que garanteixi que els productes arribin en perfecte estat.
¿Què he de fer per tornar o canviar un o més articles?
Abans de res, escriu-nos un mail a hola@saucbotiga.cat informant-nos de quins productes vols tornar o canviar. Si us plau, indica clarament el número de comanda perquè que la podem localitzar fàcilment.
Ens ho has de comunicar abans de 14 dies naturals des de que vas rebre el paquet.
A continuació, en un termini de 48 hores, ens posarem en contacte amb tu per informar-te que hem rebut la teva sol·licitud i t’indicarem les següents passes per fer la devolució.
¿Qui corre amb les despeses d’enviament de la devolució o canvi?
- Si el producte que has rebut es defectuós o si no coincideix amb l’article que havies demanat a Saüc Botiga (per exemple: has demanat una samarreta TM i reps per error una altra talla), nosaltres ens encarregarem de realitzar l’enviament en un termini màxim de 30 dies des de l’entrega del producte i ens en farem càrrec de les despeses associades a la devolució o canvi. En cas de que no podem substituir el producte per manca d’existències, et tornarem l’import corresponent.
- En qualsevol cas diferent de l’anterior, entendrem que es tracta d’un canvi o devolució per preferència del Client (color, model, estampat, canvis de talla o mida), o simplement perquè el Client ha canviat d’opinió o ha comés un error en fer la compra. En aquest cas tu, el Client , ets responsable de l’enviament dels productes en un termini no superior a 14 dies naturals després de la recepció del producte i hauràs de córrer amb les despeses d’enviament tant si és una devolució com si és un canvi (en aquest cas tant l’enviament de devolució, com el nou enviament al domicili).
¿Quan rebo el reemborsament de la devolució o el canvi de producte?
Per a devolucions, procedirem a la devolució de l’import corresponent en un termini màxim de 5 dies hàbils des de el moment en que rebem el producte a la nostra tenda física després de comprovar que el producte compleix amb les condicions anteriorment descrites.
Per a canvis, procedirem a enviar-te el nou producte en un termini màxim de 5 dies hàbils des del moment en el que rebem el producte a la nostra tenda física, després de comprovar que el producte compleix amb les condicions anteriorment descrites.
**Si el cost del transport corre a compte del Client, és imprescindible, a més a més, haver rebut el pagament corresponent a l’enviament al nostre compte bancari.
6. Formes de pagament
Qualsevol Client que faci una comanda a la nostra tenda online Saüc Botiga, pot utilitzar qualsevol de las següents formes de pagament:
- Targeta bancària: El sistema remet a la passarel·la de pagament segur, a on s’haurà d’introduir les dades de la targeta.
- Bizum: a on se li demanarà número de mòvil
*No començarem a gestionar cap comanda fins a tenir la confirmació de pagament.
*Si el pagament de una comanda no s’ha fet efectiva en els següents 7 dies hàbils de haver-se realitzat la comanda a la tenda online, cancel·larem aquesta comanda automàticament.
7. Promocions i cupons
Totes les nostres promocions i cupons estan subjectes a les següents condicions:
- Tenen una caducitat de 30 dies naturals, a menys que especifiquem una data de caducitat concreta.
- Apliquen exclusivament sobre el valor dels productes.
- No apliquen en cap cas sobre les despeses d’enviament.
- Es fixarà un import mínim de comanda, que serà de 50 € per a totes les promocions en cas que no estigui especificat altre quantitat. Per a comandes que no igualin o superin aquest import mínim, la promoció o cupó no tindrà validesa.
- Ens reservem el dret d’anul·lar una promoció o cupó a aquell Client que en faci ús indegut, o que sota diferents identitats faci servir més d’una vegada la mateixa promoció o cupó.
8. Conclusió
Les presents condicions de Venda constitueixen l’acord total entre les dues parts referents. Suposat que una de las clàusules de les presents condicions fora nul·la de ple dret, això no afectarà la resta de les condicions.
Pel que fa a accions legals, legislació i jurisdicció, aplicarà el que ha estat exposat al nostre Avis Legal.